Pagėgių savivaldybės administracijos darbo laikas:
Pirmadieniais - ketvirtadieniais nuo 8.00 iki 17.00 val.
Penktadieniais nuo 8.00 iki 15.45 val.
Pietų pertrauka pirmadieniais - penktadieniais nuo 12.00 iki 12.45 val.
Nustatytos dvi papildomas asmenų prašymų priėmimo valandos per savaitę pasibaigus darbo laikui – antradieniais ir ketvirtadieniais nuo 17 val. iki 18 val. administracijos priimamajame.
Šeštadieniais ir sekmadieniais poilsio dienos.

PAGĖGIŲ SAVIVALDYBĖ

Biudžetinė įstaiga
Vilniaus g. 9, 99288 Pagėgiai. Tel.: 8 441 57 482.
Faks.: 8 441 57 874. El. p. info@pagegiai.lt

Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre, kodas 188746659

Lietuviškai English Russian
Meras

Pagėgių savivaldybės
meras
Vaidas Bendaravičius

 
 


ADMINISTRACIJA



Prenumerata


Architektūros ir kraštotvarkos skyrius

Darbuotojų elektroninio pašto adresai sudaryti pagal šią schemą (nenaudojant lietuviškų raidžių)
pirmoji vardo raide.pavarde@pagegiai.lt
Jei darbuotojas turi du vardus, sudarant el. pašto adresą naudojamas pirmas.
Jei toks elektroninio pašto adresas jau yra, adresas sudaromas pagal šią schemą
vardas.pavarde@pagegiai.lt

ARCHITEKTŪROS IR KRAŠTOTVARKOS SKYRIAUS NUOSTATAI

DARBUOTOJŲ SĄRAŠAS

Tel. Nr.

Mob. tel. Nr.

Pareigos

Vardas ir pavardė

El. paštas

70400

-

Skyriaus vedėjas

   

70400

865034863

Skyriaus vedėjo pavaduotoja-vyriausioji architektė

Ernesta Maier

e.maier@pagegiai.lt

70400

-

Vyriausioji specialistė

Edita Komskienė

edita.komskiene@pagegiai.lt

70400

-

 

Vyriausioji specialistė

 Edita Gedgaudė 

 e.gedgaude@pagegiai.lt

70400

-

Vyresnysis specialistas

Valdemaras Dikmonas

v.dikmonas@pagegiai.lt


GYVENTOJŲ PASIŪLYMŲ, PAREIŠKIMŲ IR SKUNDŲ NAGRINĖJIMAS

INTERESANTŲ PRIĖMIMAS

  1. Gyventojų pasiūlymai, pareiškimai bei skundai adresuoti savivaldybei, merui, administracijos direktoriui ar tiesiogiai vyriausiajam architektui nagrinėjami ir interesantai priimami vadovaujantis LR įstatymais, Tarybos sprendimais, taip pat mero ir administracijos direktoriaus nurodymais.
  2. Raštiški gyventojų pasiūlymai, pareiškimai bei skundai pateikiami savivaldybės priėmimo sekretoriui, kur jie registruojami ir organizuojamas jų nagrinėjimas.
  3. Gyventojų pasiūlymai, pareiškimų bei skundų nagrinėjimas vykdomas Savivaldybės administracijos direktoriaus nustatyta tvarka.
  4. Nagrinėjant gyventojų pasiūlymus, pareiškimus ir skundus, skyriaus darbuotojas privalo išlaikyti jų konfidencialumą.
  5. Prašymai, kurie turi būti pateikti privalomomis formomis, su privalomai priedais, gali būti nenagrinėjami, jei jie nepilni, arba juose pateikta informacija melaginga.