Pagėgių savivaldybės administracijos darbo laikas:
Pirmadieniais - ketvirtadieniais nuo 8.00 iki 17.00 val.
Penktadieniais nuo 8.00 iki 15.45 val.
Pietų pertrauka pirmadieniais - penktadieniais nuo 12.00 iki 12.45 val.
Nustatytos dvi papildomas asmenų prašymų priėmimo valandos per savaitę pasibaigus darbo laikui – antradieniais ir ketvirtadieniais nuo 17 val. iki 18 val. administracijos priimamajame.
Šeštadieniais ir sekmadieniais poilsio dienos.

PAGĖGIŲ SAVIVALDYBĖ

Biudžetinė įstaiga
Vilniaus g. 9, 99288 Pagėgiai. Tel.: 8 441 57 482.
Faks.: 8 441 57 874. El. p. info@pagegiai.lt

Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre, kodas 188746659

Lietuviškai English Russian
Meras

Pagėgių savivaldybės
meras
Vaidas Bendaravičius

Mero darbotvarkė

 
 


ADMINISTRACIJA



Prenumerata


Mero darbotvarkė

 

PAGĖGIŲ SAVIVALDYBĖS MERO DARBOTVARKĖ

2021-05-10– 2021-05-14

 

PIRMADIENIS

08.00 – 08.30 Dokumentų peržiūra ir nukreipimas vykdymui

08.30 – 09.00 Pasitarimas su mero pavaduotoju, administracijos direktoriumi, administracijos direktoriaus pavaduotoju

09.00 – 12.00 Darbas su dokumentais ir aktualių savivaldybės einamųjų klausimų sprendimas

12.45 – 17.00 Darbas su dokumentais ir aktualių savivaldybės einamųjų klausimų sprendimas

17.00 – 18.00 Diskusija LR Seime dėl tiesioginių merų rinkimų

 

ANTRADIENIS

08.00 – 08.30 Dokumentų peržiūra ir nukreipimas vykdymui

08.30 – 09.00 Pasitarimas su mero pavaduotoju, administracijos direktoriumi, administracijos direktoriaus pavaduotoju

09.00 – 12.00 Darbas su dokumentais ir aktualių savivaldybės einamųjų klausimų sprendimas

12.45 – 15.00 Nuotolinis susitikimas dėl Tauragė+ projekto įgyvendinimo

15.00 – 17.00 Darbas su dokumentais ir aktualių savivaldybės einamųjų klausimų sprendimas

 

TREČIADIENIS

08.00 – 08.30 Dokumentų peržiūra ir nukreipimas vykdymui

08.30 – 09.00 Pasitarimas su mero pavaduotoju, administracijos direktoriumi, administracijos direktoriaus pavaduotoju

09.00 – 10.00 Darbas su dokumentais ir aktualių savivaldybės einamųjų klausimų sprendimas

10.00 – 12.00  Tauragės regiono plėtros tarybos pasitarimas

12.45 – 17.00 Darbas su dokumentais ir aktualių savivaldybės einamųjų klausimų sprendimas

 

KETVIRTADIENIS

08.00 – 08.30 Dokumentų peržiūra ir nukreipimas vykdymui

08.30 – 09.00 Pasitarimas su mero pavaduotoju, administracijos direktoriaus pavaduotoju, administracijos direktoriaus pavaduotoju

09.00 – 12.00 Darbas su dokumentais ir aktualių savivaldybės einamųjų klausimų sprendimas

12.45 – 17.00 Darbas su dokumentais ir aktualių savivaldybės einamųjų klausimų sprendimas

 

PENKTADIENIS

08.00 – 08.30 Dokumentų peržiūra ir nukreipimas vykdymui

08.30 – 09.00 Pasitarimas su mero pavaduotoju, administracijos direktoriaus pavaduotoju

09.00 – 12.00 Darbas su dokumentais ir aktualių savivaldybės einamųjų klausimų sprendimas

12.45 – 15.45 Darbas su dokumentais ir aktualių savivaldybės einamųjų klausimų sprendimas

 

PASTABA: Mero darbotvarkė gali keistis. 

 

 



PAGĖGIŲ SAVIVALDYBĖS MERO DARBOTVARKĖ

2021-05-03– 2021-05-07

 

PIRMADIENIS

08.00 – 08.30 Dokumentų peržiūra ir nukreipimas vykdymui

08.30 – 09.00 Pasitarimas su mero pavaduotoju, administracijos direktoriumi, administracijos direktoriaus pavaduotoju

09.00 – 10.00 Darbas su dokumentais ir aktualių savivaldybės einamųjų klausimų sprendimas

10.00 – 12.00 Nuotolinis Tauragės regiono plėtros tarybos posėdis

12.45 – 14.00 Nuotolinis pasitarimas su savivaldybės švietimo įstaigų vadovais

12.45 – 15.00 Darbas su dokumentais ir aktualių savivaldybės einamųjų klausimų sprendimas

15.00 – 16.00 Nuotolinis Pagėgių savivaldybės Atminimo ženklų įrengimo komisijos posėdis

16.00 – 17.00 Darbas su dokumentais ir aktualių savivaldybės einamųjų klausimų sprendimas

 

ANTRADIENIS

08.00 – 08.30 Dokumentų peržiūra ir nukreipimas vykdymui

08.30 – 09.00 Pasitarimas su mero pavaduotoju, administracijos direktoriumi, administracijos direktoriaus pavaduotoju

09.00 – 12.00 Darbas su dokumentais ir aktualių savivaldybės einamųjų klausimų sprendimas

12.45 – 17.00 Darbas su dokumentais ir aktualių savivaldybės einamųjų klausimų sprendimas

 

TREČIADIENIS

08.00 – 08.30 Dokumentų peržiūra ir nukreipimas vykdymui

08.30 – 09.00 Pasitarimas su mero pavaduotoju, administracijos direktoriumi, administracijos direktoriaus pavaduotoju

09.00 – 12.00 Darbas su dokumentais ir aktualių savivaldybės einamųjų klausimų sprendimas

12.45 – 17.00 Darbas su dokumentais ir aktualių savivaldybės einamųjų klausimų sprendimas

 

KETVIRTADIENIS

08.00 – 08.30 Dokumentų peržiūra ir nukreipimas vykdymui

08.30 – 09.00 Pasitarimas su mero pavaduotoju, administracijos direktoriaus pavaduotoju, administracijos direktoriaus pavaduotoju

09.00 – 12.00 Darbas su dokumentais ir aktualių savivaldybės einamųjų klausimų sprendimas

12.45 – 17.00 Darbas su dokumentais ir aktualių savivaldybės einamųjų klausimų sprendimas

 

PENKTADIENIS

08.00 – 08.30 Dokumentų peržiūra ir nukreipimas vykdymui

08.30 – 09.00 Pasitarimas su mero pavaduotoju, administracijos direktoriaus pavaduotoju

09.00 – 12.00 Darbas su dokumentais ir aktualių savivaldybės einamųjų klausimų sprendimas

12.45 – 14.30 Dalyvavimas nuotoliniame Istorijos inkubatoriaus atidarymo renginyje

14.30 – 15.45 Darbas su dokumentais ir aktualių savivaldybės einamųjų klausimų sprendimas

 

PASTABA: Mero darbotvarkė gali keistis. 

 

 

---

Informacija atnaujinta: 2021 05 10