KARJERA

Pagėgių savivaldybės administracija skelbia konkursą Pagėgių savivaldybės administracijos Architektūros ir turto valdymo skyriaus vyriausiojo architekto (vyriausiojo specialisto) pareigoms užimti. 

Privalomi specialieji reikalavimai pretendentams:

1. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
1.1. išsilavinimas – turi būti baigęs ne trumpesnes kaip penkerių metų (ne mažiau kaip 300 studijų kreditų apimties) universitetines architektūros krypties nuolatinės formos studijas ir įgijęs atitinkamą magistro kvalifikacinį laipsnį arba jam lygiavertę aukštojo mokslo kvalifikaciją;
2. Atitikimas kitiems reikalavimams:
2.1. atitikti Lietuvos Respublikos architektūros įstatymo (2017 m. birželio 8 d. Nr. XIII-425) 10 straipsnio reikalavimus.

Šias pareigas einančio karjeros valstybės tarnautojo funkcijos:

3. Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą.
4. Koordinuoja asmenų priėmimą ir aptarnavimą.
5. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl paslaugų teikimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
5. Organizuoja administracinių paslaugų teikimą arba prireikus koordinuoja paslaugų teikimo organizavimą.
6. Rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų teikimu ir susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su paslaugų teikimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
7. Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių paslaugų teikimu susijusiais klausimais.
8. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių paslaugų teikimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl paslaugų teikimo rengimą.
9. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
10. Tikrina statinių projektinių pasiūlymų ir projektų, pateiktų Savivaldybės administracijai statybą leidžiantiems dokumentams gauti, sprendinius ir jiems pritaria arba motyvuotai atsisako pritarti, išduoda statybą leidžiančius dokumentus.
11. Atlieka kitas Lietuvos Respublikos architektūros įstatyme ir kituose veiklą, kurią turi teisę vykdyti architektai, reglamentuojančiuose įstatymuose nustatytas funkcijas architektūros, teritorijų planavimo ir statybos srityse, sprendžia su architektūra susijusius teritorijų funkcinio, erdvinio ir meninio aplinkos formavimo klausimus.
12. Dalyvauja Lietuvos Respublikos teritorijų planavimo įstatyme nustatyta tvarka rengiant Savivaldybės administracijos direktoriaus organizuojamus teritorijų planavimo dokumentus, atstovauja Savivaldybės administracijai atliekant funkcijas sistemose TPDRIS, TPDR, ŽPDRIS.
13. Dalyvauja įgyvendinant Savivaldybės bendrojo plano sprendinius savivaldybės teritorijoje, teikia pasiūlymus ir dalyvauja vykdant savivaldybės strateginį planavimą.
14. Tikrina statinių projektus topografijos, inžinerinės infrastruktūros, teritorijų planavimo ir statybos vartuose Infostatyba.

Pretendentų atrankos būdas: Testas žodžiu (pokalbis).

Pretendentai dokumentus teikia per Valstybės tarnybos valdymo informacinę sistemą el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį).

Dokumentai priimami 10 darbo dienų (iki 2025 m. balandžio 30 d. imtinai) po konkurso paskelbimo Viešojo valdymo agentūros interneto svetainėje ir Pagėgių savivaldybės internetinėje svetainėje: https://www.pagegiai.lt/.

Pagrindinis skelbimas: (nuoroda į skelbimą Viešojo valdymo agentūros puslapyje).

Pagėgių savivaldybės administracija skelbia konkursą Pagėgių savivaldybės administracijos patarėjo (parengties pareigūno) pareigoms užimti. 

Privalomi specialieji reikalavimai pretendentams:

1. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
1.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
1.2. studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
arba:
1.3. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;

1.4. darbo patirties sritis – krizių valdymo ir civilinės saugos srityje;
1.5. darbo patirtis srityje – 2 metai;
2. Atitikimas kitiems reikalavimams:
2.1. atitikti teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus išduodant leidimą dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija, žymima slaptumo žyma „Slaptai“.

Šias pareigas einančio karjeros valstybės tarnautojo funkcijos:

1. Vykdo kitas teisės aktuose nustatytas su krizių valdymo ir civilinės saugos sistemos uždavinių įgyvendinimu susijusias funkcijas ir nenuolatinio pobūdžio pavedimus.
2. Atlieka Dėl Tipinių valstybės tarnautojų, atliekančių parengties pareigūnų funkcijas, pareigybių aprašymų patvirtinimo ir šių pareigybių steigimo nustatytas funkcijas:
2.1. Koordinuoja savivaldybės institucijų ir įstaigų, kitų įstaigų, kurių savininkė yra savivaldybė, savivaldybės valdomų įmonių, savivaldybės teritorijoje esančių kitų ūkio subjektų pasirengimą ekstremaliosioms situacijoms (toliau – koordinavimo funkcija).
2.2. Atlikdamas koordinavimo funkciją, renka, sistemina, vertina informaciją, susijusią su krizių valdymo ir civilinės saugos sistemos uždavinių įgyvendinimu savivaldybėje, bei keičiasi šia informacija.
2.3. Atlikdamas koordinavimo funkciją, organizuoja susitikimus aptarti klausimams, susijusiems su krizių valdymo ir civilinės saugos sistemos uždavinių įgyvendinimu, ir dalyvauja kitų asmenų organizuojamuose susitikimuose.
2.4. Atlikdamas koordinavimo funkciją rengia ir teikia pasiūlymus dėl pasirengimo ekstremaliosioms situacijoms ir jų prevencijos.
2.5. Savivaldybės institucijų ir įstaigų pasirengimo ekstremaliosioms situacijoms srityje bendradarbiauja su ministerijų parengties pareigūnais, valstybės institucijų ir įstaigų parengties pareigūnais, taip pat kitų savivaldybių parengties pareigūnais.
2.6. Dalyvauja organizuojant savivaldybės galimų pavojų ir ekstremaliųjų situacijų rizikos vertinimą, jį atliekant ir peržiūrint, rengiant savivaldybės ekstremaliųjų situacijų valdymo planą, jį derinant ir peržiūrint.
2.7. Organizuoja perspėjimo sistemos parengties užtikrinimą savivaldybėje.
2.8. Dalyvauja organizuojant savivaldybės administracijos valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, civilinės saugos mokymus, gyventojų švietimą civilinės saugos klausimais, gyventojų, valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų, kitų įstaigų, ūkio subjektų ir veiklos vykdytojų informavimą civilinės saugos klausimais.
2.9. Dalyvauja krizių valdymo ir civilinės saugos sistemos subjektų organizuojamose krizių valdymo ir (ar) civilinės saugos pratybose, koordinuoja savivaldybės lygio civilinės saugos pratybų organizavimą ir civilinės saugos pratybų rengimo įgyvendinimą savivaldybės įstaigose ir savivaldybės valdomose įmonėse.
2.10. Organizuoja savivaldybės institucijoms ir įstaigoms skirtų valstybinių pasirengimo ekstremaliosioms situacijoms užduočių ir valstybinių ekstremaliųjų situacijų prevencijos užduočių vykdymą.
2.11. Dalyvauja sudarant savivaldybės ekstremaliųjų situacijų operacijų centrą, organizuojant šio centro patalpų ir darbo vietų įrengimą, taip pat, jei pavesta, vadovauja šiam centrui ir organizuoja jo veiklą.
2.12. Koordinuoja būtinų priemonių ir asmeninių apsaugos priemonių atsargų kaupimo įgyvendinimą savivaldybės įstaigose ir savivaldybės valdomose įmonėse ir dalyvauja kontroliuojant, ar jos kaupimą vykdo nustatyta tvarka.
2.13. Organizuoja materialinių išteklių teikimo sutarčių sudarymą, administravimą, taip pat atlieka patikrinimus, ar kita įstaiga ir ūkio subjektas yra tinkamai pasirengę vykdyti jiems šiose sutartyse nustatytus sutartinius įsipareigojimus.
2.14. Organizuoja ir atlieka kitų įstaigų ir ūkio subjektų pasirengimo ekstremaliosioms situacijoms vertinimą bei kontroliuoja, kaip įgyvendinami mero ar jo įgalioto asmens privalomi nurodymai savivaldybės teritorijoje esančioms kitoms įstaigoms ir ūkio subjektams gerinti pasirengimą ekstremaliosioms situacijoms.
2.15. Dalyvauja organizuojant priemones, reikalingas padėti civilinės saugos pajėgoms pasirengti atlikti sanitarinį švarinimą, ir kitas radiacinio, cheminio ir biologinio kenksmingumo pašalinimo priemones.
2.16. Organizuoja su kitų savivaldybių institucijomis ir įstaigomis tarpusavio pagalbos planų dėl materialinių išteklių pateikimo ir gyventojų evakavimo sudarymą.
2.17. Dalyvauja organizuojant Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamento prie Vidaus reikalų ministerijos pasiūlymų įgyvendinimą ir šio departamento direktoriaus ar jo įgalioto asmens privalomų nurodymų įgyvendinimą savivaldybės teritorijoje.
2.18. Rengia teisės aktų dėl pasirengimo ekstremaliosioms situacijoms, jų prevencijos savivaldybėje ir savivaldybės lygio ekstremaliosios situacijos valdymo klausimais projektus arba koordinuoja jų rengimą.
2.19. Pavedus Lietuvos Respublikos Vyriausybės nustatyta tvarka teikia informaciją apie įvykį, ekstremalųjį įvykį, ypatingą įvykį, ekstremaliąją situaciją ar krizę.
2.20. Nustatyta tvarka dalyvauja planuojant ir atliekant pavojingųjų objektų veiklos patikrinimus, organizuojant pavojingojo objekto išorės avarinių planų rengimą, derinimą, svarstymą ir tvirtinimą.
2.21. Dalyvauja įgyvendinant mobilizacijos sistemos ir priimančiosios šalies paramos teikimo uždavinius, kiek tai susiję su krizių valdymo ir civilinės saugos sistemos uždaviniais ir kiek tai reikalinga bendrai sąveikai užtikrinti.
2.22. Konsultuoja civilinės saugos klausimais.
2.23. Savivaldybės administracijos direktoriaus pavedimu atstovauja savivaldybės administracijai santykiuose su kitomis institucijomis, įstaigomis, organizacijomis bei fiziniais asmenimis.
2.24. Dalyvauja nustatant kolektyvinės apsaugos statinių ir priedangų poreikį, organizuojant jų parinkimą, pažymėjimą ir parengimą.

Pretendentų atrankos būdas: Testas žodžiu (pokalbis).

Pretendentai dokumentus teikia per Valstybės tarnybos valdymo informacinę sistemą el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį).

Dokumentai priimami 10 darbo dienų (iki 2025 m. kovo 20 d. imtinai) po konkurso paskelbimo Viešojo valdymo agentūros interneto svetainėje ir Pagėgių savivaldybės internetinėje svetainėje: https://www.pagegiai.lt/.

Pagrindinis skelbimas: (nuoroda į skelbimą Viešojo valdymo agentūros puslapyje).

Pagėgių savivaldybės administracija skelbia konkursą darbuotojo, dirbančio pagal darbo sutartį, Pagėgių savivaldybės Vydūno viešosios bibliotekos direktoriaus pareigoms eiti (pareigybės lygis A1).

Privalomi kvalifikaciniai reikalavimai ir kompetencijos pretendentams:

1. Direktorius turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:

1.1. turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą ir magistro kvalifikacinį laipsnį arba jam lygiavertę aukštojo mokslo kvalifikaciją, įgytą baigus humanitarinių mokslų, socialinių mokslų, ugdymo mokslų studijų krypčių grupių studijas ir ne mažesnę kaip 2 metų vadovaujamo darbo patirtį įmonei, įstaigai ar organizacijai ir (ar) jų padaliniams arba verslo ir viešosios vadybos, teisės studijų krypčių grupių studijas ir ne mažesnę kaip 2 metų vadovaujamo darbo patirtį kultūros arba informacinės veiklos srityje veikiančiai įmonei, įstaigai ar organizacijai ir (ar) jų padaliniams;

1.2. išmanyti Lietuvos Respublikos Konstituciją, Lietuvos Respublikos darbo kodeksą, Lietuvos Respublikos autorių teisių ir gretutinių teisių įstatymą, Lietuvos Respublikos bibliotekų įstatymą, Lietuvos Respublikos biudžetinių įstaigų įstatymą, Lietuvos Respublikos kilnojamųjų kultūros vertybių apsaugos įstatymą, Lietuvos Respublikos valstybės ir savivaldybių įstaigų darbuotojų darbo apmokėjimo ir komisijų narių atlygio už darbą įstatymą, Lietuvos Respublikos valstybės ir savivaldybių turto valdymo, naudojimo ir disponavimo juo įstatymą, Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymą, Kultūros įstaigų darbuotojų profesinės veiklos ir etikos taisykles, patvirtintas Lietuvos Respublikos kultūros ministro 2017 m. rugpjūčio 16 d. įsakymu Nr. ĮV-884 „Dėl Kultūros įstaigų darbuotojų profesinės veiklos ir etikos taisyklių patvirtinimo“, Lietuvos bibliotekininkų etikos kodeksą ir kitus su bibliotekų administravimu ir veikla susijusius teisės aktus ir gebėti juos taikyti praktiškai;

1.3. mokėti lietuvių kalbą trečiosios valstybinės kalbos mokėjimo kategorijos lygiu, kaip nustatyta Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m. gruodžio 24 d. nutarime Nr. 1688 „Dėl valstybinės kalbos mokėjimo kategorijų patvirtinimo ir įgyvendinimo“;

1.4. mokėti bent vieną iš trijų Europos Sąjungos oficialių darbo kalbų (anglų, prancūzų ar vokiečių) ne žemesniu kaip B1 kalbos mokėjimo lygiu (pagal Bendruosiuose Europos kalbų metmenyse nustatytą ir apibūdintą šešių kalbos mokėjimo lygių sistemą);

1.5. mokėti dirbti su Microsoft Office programiniu paketu (Microsoft WordMicrosoft ExcelMicrosoft OutlookMicrosoft PowerPoint), interneto naršyklėmis ir vaizdo konferencijoms skirtomis programomis (ZoomMicrosoft Teams ar pan.);

1.6. išmanyti dokumentų valdymą reglamentuojančius teisės aktus, sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;

1.7. būti nepriekaištingos reputacijos, kaip ji apibrėžta Lietuvos Respublikos bibliotekų įstatyme.

Šias pareigas einančio darbuotojo funkcijos:

2.Šias pareigas einantis direktorius atlieka šias funkcijas:

2.1. organizuoja bibliotekos ir jos filialų darbą, kad būtų įgyvendinami bibliotekos tikslai ir būtų atliekamos nustatytos funkcijos;

2.2. užtikrina, kad būtų laikomasi įstatymų, kitų teisės aktų ir bibliotekos nuostatų;

2.3. planuoja bibliotekos žmoniškuosius, materialiuosius ir finansinius išteklius;

2.4. dalyvauja įvairiose bibliotekų programose, veiklos organizavimo ir plėtojimo srityse.

2.5. teikia metų veiklos ataskaitas Pagėgių savivaldybės tarybai ir Kultūros ministerijai;

2.6. teikia Pagėgių savivaldybės tarybai pasiūlymus dėl bibliotekos nuostatų papildymo ir pakeitimo;

2.7. įstatymų nustatyta tvarka priima į darbą ir atleidžia bibliotekos darbuotojus, skatina juos ir skiria jiems drausmines nuobaudas, organizuoja bibliotekos darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, mokymą;

2.8. tvirtina vidaus darbo ir tvarkos taisykles, saugos ir sveikatos darbe, priešgaisrinės saugos, elektrosaugos instrukcijas, darbuotojų pareigybių aprašymus, pareigybių ir etatų sąrašą, neviršijant nustatyto didžiausio leistino pareigybių skaičiaus;

2.9. tvirtina skyrių ir filialų nuostatus,

2.10. vadovauja įstaigos strateginio plano ir metinės veiklos programos rengimui bei jų įgyvendinimui;

2.11. tvirtina pajamų, gautų iš bibliotekos teikiamų paslaugų ir specialiųjų programų išlaidų, sąmatas;

2.12. sudaro komisijas bibliotekos veiklos problemoms spręsti;

2.13. atlieka kitas funkcijas, numatytas bibliotekos nuostatuose, Lietuvos Respublikos įstatymuose ir kituose teisės aktuose.

Pretendentai privalo pateikti šiuos dokumentus:

  1. asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą;
  2. išsilavinimą patvirtinančius dokumentus ir kitus dokumentus, patvirtinančius atitiktį kvalifikaciniams reikalavimams;
  3. gyvenimo aprašymą (CV);
  4. darbo patirtį patvirtinančius dokumentus;
  5. užpildytą pretendento anketą;
  6. savo, kaip įstaigos vadovo, veiklos programą;
  7. nepriekaištingos reputacijos deklaraciją;
  8. užsienio kalbos mokėjimo lygį patvirtinantį dokumentą.

Pretendentų atrankos būdas: Testas žodžiu (pokalbis).

Pretendentai dokumentus teikia per Valstybės tarnybos valdymo informacinę sistemą el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį).

Dokumentai priimami 10 darbo dienų (iki 2025 m. vasario 13 d. imtinai) po konkurso paskelbimo Viešojo valdymo agentūros interneto svetainėje ir Pagėgių savivaldybės internetinėje svetainėje: https://www.pagegiai.lt/.

Pagrindinis skelbimas: (nuoroda į skelbimą Viešojo valdymo agentūros puslapyje).

Pagėgių savivaldybės administracija, skelbia konkursą darbuotojo, dirbančio pagal darbo sutartį, Pagėgių savivaldybės administracijos Socialinių paslaugų skyriaus asmenų su negalia reikalų koordinatoriaus pareigoms eiti (pareigybės lygis A2).

Privalomi kvalifikaciniai reikalavimai ir kompetencijos pretendentams:

1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiavertę aukštojo mokslo kvalifikaciją;
2. turėti ne mažesnę kaip 1 metų darbo patirtį socialinėje srityje;
3. turi būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro įsakymais, Lietuvos Respublikos asmens su negalia teisių apsaugos pagrindų įstatymu bei kitais teisės aktais, reglamentuojančiais asmenų su negalia teisių apsaugą;
4. išmanyti dokumentų bei teisės aktų rengimo taisykles;
5. mokėti naudotis ryšio ir kitomis organizacinėmis technikos priemonėmis, ir dirbti šiomis kompiuterinėmis programomis: „MS Word“, „MS Excel“, „MS Outlook“, interneto naršyklėmis. „SPIS“,  programa;
6. mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas, sugebėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą.

Socialinės paramos skyriaus asmenų su negalia reikalų koordinatorius vykdo funkcijas nustatytas pareigybės aprašyme:

  1. koordinuoja Asmens su negalia gerovės tarybos veiklą savivaldybėje, vykdo stebėseną, kaip savivaldybės teritorijoje yra įgyvendinama asmenų su negalia socialinės integracijos politika ir užtikrinamos asmenų su negalia teisės, nustatytos tarptautiniuose dokumentuose, kuriuos Lietuvos Respublika yra ratifikavusi ar kitaip prie jų prisijungusi, Europos Sąjungos ir Lietuvos Respublikos teisės aktuose;
  2. renka, sistemina, analizuoja duomenis apie Pagėgių savivaldybės teritorijoje gyvenančių asmenų su negalia padėtį, paslaugų ir (ar) pagalbos poreikį. Teikia išvadas ir pasiūlymus administracijos direktoriui ir (ar) savivaldybės institucijoms;
  3. skatina ir inicijuoja tarpžinybinį bendradarbiavimą, siekiant koordinuotai ir kompleksiškai spręsti savivaldybės teritorijoje gyvenančių asmenų su negalia problemas bei sudaryti sąlygas jų savarankiškam gyvenimui bendruomenėje;
  4. bendradarbiauja su Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija, Asmens su negalia teisių apsaugos agentūra prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau – Agentūra) kitomis valstybės ir savivaldybės institucijomis bei įstaigomis, dirbančiomis asmenų su negalia socialinės integracijos politikos srityje, nevyriausybinėmis organizacijomis, atstovaujančiomis asmenų su negalią teisėms ir interesams, siekiant užtikrinti asmenų su negalia teisių apsaugos užtikrinimo priemonių ir paslaugų įgyvendinimą Pagėgių savivaldybės teritorijoje;
  5. inicijuoja su asmenų su negalia socialinės integracijos politika tiesiogiai susijusių teisės aktų (išskyrus norminių teisės aktų) projektų rengimą, juos rengia, užtikrina galiojančių teisės aktų įgyvendinimą bei stebėseną savivaldybėje;
  6. užtikrina Pagalbos plane asmeniui su negalia nustatytų individualiųjų pagalbos poreikių tenkinimą, vykdydamas pagalbos koordinavimą, kontroliavimą bei bendradarbiavimą su Agentūra, esant būtinybei, pildo pagalbos planą;
  7. analizuoja, renka ir sistemina informaciją asmenų su negalia socialinės integracijos politikos įgyvendinimo savivaldybėje klausimais;
  8. konsultuoja bei informuoja asmenis su negalia ar jų atstovus, savivaldybės įstaigas ir nevyriausybines organizacijas apie savivaldybėje įgyvendinamas asmenų su negalia teisių apsaugos užtikrinimo priemones ir paslaugas bei užtikrina šios informacijos viešinimą ir sklaidą (priemonės ir paslaugos pavadinimas, teikiančio subjekto pavadinimas, teikimo vieta, telefono ryšio numeris ir elektroninio pašto adresas išsamiai informacijai gauti);
  9. organizuoja pasitarimus, konferencijas, seminarus ir kitus renginius savivaldybėje asmenų su negalia socialinės integracijos politikos klausimais;
  10. dalyvauja būsto ir aplinkos pritaikymo neįgaliesiems programos įgyvendinime, dalyvauja komisijų, darbo grupių veikloje rengia protokolus komisijose, darbo grupėse ar kituose pasitarimuose asmenų su negalia klausimais savo kompetencijos ribose;
  11. vykdo kitus su Skyriaus funkcijomis susijusius nenuolatinio pobūdžio pavedimus.

Pretendentai privalo pateikti šiuos dokumentus:

  1. Asmens dokumento kopija;
  2. Išsilavinimą patvirtinančio dokumento kopija;
  3. Gyvenimo aprašymas (CV);
  4. Pretendento anketa (Konkursų valstybės ir savivaldybių įmonėse, iš valstybės, savivaldybių ir Valstybinio socialinio draudimo fondo biudžetų bei iš kitų valstybės įsteigtų fondų lėšų finansuojamose valstybės ir savivaldybių įstaigose ir viešosiose įstaigose, kurių savininkė yra valstybė ar savivaldybė, ir savivaldybių kultūros centruose, kurių teisinė forma yra viešoji įstaiga ir kurių dalininkės yra dvi ar daugiau savivaldybių, organizavimo ir vykdymo tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2017 m. birželio 21 d. potvarkiu Nr. 496 „Lietuvos Respublikos darbo kodekso įgyvendinimo“, 1 priedas);
  5. Nepriekaištingos reputacijos reikalavimų atitikties deklaracija

Pretendentų atrankos būdas: Testas žodžiu (pokalbis).

Pretendentai dokumentus teikia per Valstybės tarnybos valdymo informacinę sistemą el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį).

Dokumentai priimami 10 darbo dienų (iki gegužės 15 d. imtinai) po konkurso paskelbimo Viešojo valdymo agentūros interneto svetainėje ir Pagėgių savivaldybės internetinėje svetainėje: https://www.pagegiai.lt/.

Pagrindinis skelbimas: (nuoroda į skelbimą Viešojo valdymo agentūros puslapyje).

Skelbiamas konkursas Pagėgių savivaldybės administracijos Architektūros ir kraštotvarkos skyriaus vyriausiojo specialisto (savivaldybės vyriausiojo inžinieriaus) pareigoms užimti. 

Asmenys pageidaujantys dalyvauti konkurse į valstybės tarnautojo pareigas (toliau – pretendentai), Valstybės tarnybos departamentui prie VRM iki 2023 m. rugsėjo 1 d. imtinai per Valstybės tarnybos valdymo informacinę sistemą adresu www.testavimas.vtd.lt privalo pateikti:

  1. Prašymą leisti dalyvauti konkurse;
  2. Gyvenimo aprašymą;
  3. Nepriekaištingos reputacijos reikalavimą atitikties deklaracijai;
  4. Išsilavinimą patvirtinančius dokumentus.

Konkursą vykdo Valstybės tarnybos departamentas prie VRM.

Pretendentai, atitinkantys minėtus reikalavimus, apie pokalbio datą, laiką ir vietą bus informuojami per Valstybės tarnybos valdymo informacinę sistemą.

Skelbiamas konkursas Pagėgių savivaldybės administracijos Pagėgių seniūnijos seniūno pareigoms užimti. 

Asmenys pageidaujantys dalyvauti konkurse į valstybės tarnautojo pareigas (toliau – pretendentai), Valstybės tarnybos departamentui prie VRM iki 2023 m. birželio 20 d. imtinai per Valstybės tarnybos valdymo informacinę sistemą adresu www.testavimas.vtd.lt privalo pateikti:

  1. Prašymą leisti dalyvauti konkurse;
  2. Gyvenimo aprašymą;
  3. Nepriekaištingos reputacijos reikalavimą atitikties deklaracijai;
  4. Išsilavinimą patvirtinančius dokumentus.

Konkursą vykdo Valstybės tarnybos departamentas prie VRM.

Pretendentai, atitinkantys minėtus reikalavimus, apie pokalbio datą, laiką ir vietą bus informuojami per Valstybės tarnybos valdymo informacinę sistemą.

Skelbiamas konkursas Pagėgių savivaldybės administracijos Finansų skyriaus vyriausiojo specialisto pareigoms užimti. 

Asmenys pageidaujantys dalyvauti konkurse į valstybės tarnautojo pareigas (toliau – pretendentai), Valstybės tarnybos departamentui prie VRM iki 2023 m. gegužės 9 d. imtinai per Valstybės tarnybos valdymo informacinę sistemą adresu www.testavimas.vtd.lt privalo pateikti:

  1. Prašymą leisti dalyvauti konkurse;
  2. Gyvenimo aprašymą;
  3. Nepriekaištingos reputacijos reikalavimą atitikties deklaracijai;
  4. Išsilavinimą patvirtinančius dokumentus.

Konkursą vykdo Valstybės tarnybos departamentas prie VRM.

Pretendentai, atitinkantys minėtus reikalavimus, apie pokalbio datą, laiką ir vietą bus informuojami per Valstybės tarnybos valdymo informacinę sistemą.

Skelbiamas konkursas Pagėgių savivaldybės administracijos Dokumentų valdymo ir teisės skyriaus vyresniojo specialisto (karjeros valstybės tarnautojo) pareigoms užimti. 

Asmenys pageidaujantys dalyvauti konkurse į valstybės tarnautojo pareigas (toliau – pretendentai), Valstybės tarnybos departamentui prie VRM iki 2023 m. sausio 26 d. imtinai per Valstybės tarnybos valdymo informacinę sistemą adresu www.testavimas.vtd.lt privalo pateikti:

  1. Prašymą leisti dalyvauti konkurse;
  2. Gyvenimo aprašymą;
  3. Nepriekaištingos reputacijos reikalavimą atitikties deklaracijai;
  4. Išsilavinimą patvirtinančius dokumentus.

Konkursą vykdo Valstybės tarnybos departamentas prie VRM.

Pretendentai, atitinkantys minėtus reikalavimus, apie pokalbio datą, laiką ir vietą bus informuojami per Valstybės tarnybos valdymo informacinę sistemą.

Skelbiamas konkursas Pagėgių savivaldybės administracijos Finansų skyriaus vyriausiojo specialisto pareigoms užimti. 

Asmenys pageidaujantys dalyvauti konkurse į valstybės tarnautojo pareigas (toliau – pretendentai), Valstybės tarnybos departamentui prie VRM iki 2022 m. gruodžio 29 d. imtinai per Valstybės tarnybos valdymo informacinę sistemą adresu www.testavimas.vtd.lt privalo pateikti:

  1. Prašymą leisti dalyvauti konkurse;
  2. Gyvenimo aprašymą;
  3. Nepriekaištingos reputacijos reikalavimą atitikties deklaracijai;
  4. Išsilavinimą patvirtinančius dokumentus.

Konkursą vykdo Valstybės tarnybos departamentas prie VRM.

Pretendentai, atitinkantys minėtus reikalavimus, apie pokalbio datą, laiką ir vietą bus informuojami per Valstybės tarnybos valdymo informacinę sistemą.

Skelbiamas konkursas į Pagėgių savivaldybės Kultūros centro direktoriaus pareigoms užimti. 

Asmenys pageidaujantys dalyvauti konkurse į valstybės tarnautojo pareigas (toliau – pretendentai), Valstybės tarnybos departamentui prie VRM iki 2022 m. liepos 8 d. imtinai per Valstybės tarnybos valdymo informacinę sistemą adresu www.testavimas.vtd.lt privalo pateikti:

  1. Prašymą leisti dalyvauti konkurse;
  2. Gyvenimo aprašymą;
  3. Nepriekaištingos reputacijos reikalavimą atitikties deklaracijai;
  4. Išsilavinimą patvirtinančius dokumentus.

Konkursą vykdo Valstybės tarnybos departamentas prie VRM.

Pretendentai, atitinkantys minėtus reikalavimus, apie pokalbio datą, laiką ir vietą bus informuojami per Valstybės tarnybos valdymo informacinę sistemą.

Skelbiamas konkursas į Pagėgių palaikomojo gydymo, slaugos ir senelių globos namų direktoriaus pareigoms užimti. 

Asmenys pageidaujantys dalyvauti konkurse į valstybės tarnautojo pareigas (toliau – pretendentai), Valstybės tarnybos departamentui prie VRM iki 2022 m. birželio 17 d. imtinai per Valstybės tarnybos valdymo informacinę sistemą adresu www.testavimas.vtd.lt privalo pateikti:

  1. Prašymą leisti dalyvauti konkurse;
  2. Gyvenimo aprašymą;
  3. Nepriekaištingos reputacijos reikalavimą atitikties deklaracijai;
  4. Išsilavinimą patvirtinančius dokumentus.

Konkursą vykdo Valstybės tarnybos departamentas prie VRM.

Pretendentai, atitinkantys minėtus reikalavimus, apie pokalbio datą, laiką ir vietą bus informuojami per Valstybės tarnybos valdymo informacinę sistemą.

Skelbiamas konkursas į Pagėgių savivaldybės administracijos Architektūros ir kraštotvarkos skyriaus vyriausiojo specialisto pareigoms užimti. 

Asmenys pageidaujantys dalyvauti konkurse į valstybės tarnautojo pareigas (toliau – pretendentai), Valstybės tarnybos departamentui prie VRM iki 2022 m. gegužės 16 d. imtinai per Valstybės tarnybos valdymo informacinę sistemą adresu www.testavimas.vtd.lt privalo pateikti:

  1. Prašymą leisti dalyvauti konkurse;
  2. Gyvenimo aprašymą;
  3. Nepriekaištingos reputacijos reikalavimą atitikties deklaracijai;
  4. Išsilavinimą patvirtinančius dokumentus.

Konkursą vykdo Valstybės tarnybos departamentas prie VRM.

Pretendentai, atitinkantys minėtus reikalavimus, apie pokalbio datą, laiką ir vietą bus informuojami per Valstybės tarnybos valdymo informacinę sistemą.

Skelbiamas konkursas į Pagėgių savivaldybės priešgaisrinės tarnybos viršininko pareigas

Asmenys pageidaujantys dalyvauti konkurse, Valstybės tarnybos departamentui prie VRM iki 2022 m. kovo 2 d. per Valstybės tarnybos valdymo informacinę sistemą adresu www.testavimas.vtd.lt privalo pateikti:

  • Asmens dokumento kopija
  • Išsilavinimą patvirtinančio dokumento kopija
  • Gyvenimo aprašymas (CV)
  • Pretendento anketa (pretendentams į darbuotojo pareigas)
  • Nepriekaištingos reputacijos reikalavimų atitikties deklaracija (pretendentams į darbuotojo pareigas)
  • Veiklos programa/strateginės veiklos gairės
  • Vadovaujamo darbo patirtį patvirtinančio dokumento kopija

Pretendentai, atitinkantys minėtus reikalavimus, apie pokalbio (žodžiu ir raštu) datą, laiką ir vietą bus informuojami per Valstybės tarnybos valdymo informacinę sistemą.

Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Atrankos modulį).

Kvalifikaciniai reikalavimai pretendentams:

1. turėti aukštąjį universitetinį ar jam lygiavertį išsilavinimą;
2. atitikti bent vieną iš šių reikalavimų:
2.1. turėti pedagogo kvalifikaciją ir ne mažesnį kaip 3 metų pedagoginio darbo stažą;
2.2. turėti magistro laipsnį, pedagogo kvalifikaciją ir ne mažesnį kaip 2 metų pedagoginio darbo stažą;
2.3. turėti ugdymo mokslų arba verslo vadybos magistro kvalifikacinį laipsnį arba viešojo administravimo magistro kvalifikacinį laipsnį, įgytą baigus švietimo vadybos studijas, arba jam lygiavertę aukštojo mokslo kvalifikaciją, taip pat turėti ne mažesnę kaip 3 metų profesinės veiklos patirtį, kuri atitinka VI ar aukštesnį kvalifikacijų lygį pagal Lietuvos kvalifikacijų sandaros aprašą, patvirtintą Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2010 m. gegužės 4 d. nutarimu Nr. 535 „Dėl Lietuvos kvalifikacijų sandaros aprašo patvirtinimo“ (toliau – Lietuvos kvalifikacijų sandaros aprašas); 
2.4. turėti ne mažesnę kaip 3 metų profesinės veiklos, kuri atitinka V ar aukštesnį kvalifikacijų lygį pagal Lietuvos kvalifikacijų sandaros aprašą, patirtį bent viename ūkio sektoriuje ar jo dalyje, kurio kvalifikacijas, vykdydama formaliojo profesinio mokymo programas, teikia mokykla (taikoma profesinio mokymo įstaigos vadovui); 
2.5. būti išklausęs pedagoginių ir psichologinių žinių kursą švietimo, mokslo ir sporto ministro nustatyta tvarka, turėti ne mažesnį kaip 2 metų pedagoginio darbo stažą arba ne mažesnę kaip 2 metų profesinės veiklos, kuri atitinka V ar aukštesnį kvalifikacijų lygį pagal Lietuvos kvalifikacijų sandaros aprašą, patirtį mokyklos vykdomų neformaliojo vaikų švietimo programų srityje (taikoma neformaliojo vaikų švietimo mokyklos vadovui); 
2.6. turėti magistro laipsnį ir ne mažesnę kaip 3 metų profesinės veiklos arba 3 metų vadovaujamojo darbo patirtį, kurios atitinka švietimo pagalbos įstaigos, į kurią kandidatuojama, bent vieną iš vykdomų funkcijų (taikoma švietimo pagalbos įstaigos vadovui); 
2.7. turėti magistro kvalifikacinį laipsnį arba jam lygiavertę aukštojo mokslo kvalifikaciją, ne mažesnę kaip 3 metų profesinės veiklos švietimo srityje patirtį, kuri atitinka VI ar aukštesnį kvalifikacijų lygį pagal Lietuvos kvalifikacijų sandaros aprašą, ir kvalifikacinių reikalavimų aprašo 5.2.2 papunktyje apibrėžtos vadovavimo ugdymui ir mokymuisi kompetencijos įvertinimas yra ne žemesnio kaip aukšto lygio; 
3. turėti kvalifikacinių reikalavimų aprašo 5 punkte nustatytas vadovavimo švietimo įstaigai kompetencijas;
4. turėti ne mažesnę kaip vienų metų vadovavimo suaugusių asmenų grupei (grupėms) patirtį arba turėti ne mažesnę kaip vienų metų švietimo organizavimo ir (ar) priežiūros patirtį, įgytą viešojo administravimo institucijoje arba švietimo pagalbos įstaigoje;
4.5. mokėti naudotis informacinėmis technologijomis;
4.6. gerai mokėti lietuvių kalbą, jos mokėjimo lygis turi atitikti Valstybinės kalbos mokėjimo kategorijų, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m. gruodžio 24 d. nutarimu Nr. 1688 „Dėl valstybinės kalbos mokėjimo kategorijų patvirtinimo ir įgyvendinimo“ reikalavimus;
4.7. ne žemesniu kaip B1 kalbos mokėjimo lygiu (pagal Bendruosiuose Europos kalbų metmenyse nustatytą ir apibūdintą šešių kalbos mokėjimo lygių sistemą) mokėti bent vieną iš trijų Europos Sąjungos darbo kalbų (anglų, prancūzų ar vokiečių);
4.9. būti nepriekaištingos reputacijos, kaip ji yra apibrėžta Lietuvos Respublikos švietimo įstatyme.

Pretendentai pateikia šiuos dokumentus:
1. prašymą dalyvauti konkurse;
2. asmens tapatybę ir išsilavinimą patvirtinančių dokumentų kopijas;
3. gyvenimo aprašą, parengtą Europass CV formatu lietuvių kalba;
4. vadovavimo švietimo įstaigai gaires, kuriose išdėstyti pretendento siūlymai dėl atitinkamos švietimo įstaigos veiklos (tikslų, prioritetų, jų įgyvendinimo būdų ir kt.), taip pat pretendento nuostatos apie vadovavimą ir vadovo vaidmenį. Gairėse turi atsispindėti pretendento kompetencijos (strateginio švietimo įstaigos valdymo; vadovavimo pedagogų kvalifikacijos tobulinimui; švietimo įstaigos struktūros, procesų, išteklių valdymo; švietimo įstaigos partnerystės ir bendradarbiavimo; bendravimo ir informavimo (dalykinio bendravimo) įgūdžiai), numatytos Kvalifikacinių reikalavimų valstybinių ir savivaldybių švietimo įstaigų vadovams apraše. Vadovavimo švietimo įstaigai gairių apimtis neturi būti didesnė kaip 10000 spaudos ženklų (iki 5 puslapių teksto);
5. pretendento vadovavimo švietimo įstaigai kompetencijų vertinimo ataskaitos, išduotos Kvalifikacinių reikalavimų valstybinių ir savivaldybių švietimo įstaigų (išskyrus aukštąsias mokyklas) vadovams aprašo nustatyta tvarka, kopiją;
6. darbo stažą patvirtinančių dokumentų kopijas;
7. užsienio kalbos pagal Kvalifikacinių reikalavimų valstybinių ir savivaldybių švietimo įstaigų vadovams apraše nustatytus reikalavimus mokėjimo lygį patvirtinančio dokumento kopijas;
8. dokumentų, liudijančių kitų kvalifikacinių reikalavimų atitikimą, kopijas (jeigu tokius dokumentus turi);
9. gali pateikti buvusių darbdavių rekomendacijas.

Konkurso paskelbimo diena – 2022 m. sausio 4 d.
Pretendentų atrankos data – 2022 m. gegužės 4 d.

Pretendentai dokumentus gali pateikti tiesiogiai adresu Vilniaus g. 11, 99288 Pagėgiai, 102 kab., registruotu laišku arba elektroniniu paštu [email protected]  iki 2022 m. balandžio 22 d. (imtinai).

Dokumentų originalai, pateikiami tiesiogiai teikiant dokumentus arba atrankos dieną ir sutikrinti su kopijomis, grąžinami. Pretendentams, neatitinkantiems kvalifikacinių reikalavimų, nepateikusiems dokumentų, ar sutikrinant nustačius, kad pateiktų dokumentų originalai neatitinka dokumentų kopijų, neleidžiama dalyvauti konkurse.

Informacija teikiama tel. (8 441) 70401, el. paštu  [email protected]

Pastaba. Pretendentas, kuris neturi įsivertinęs vadovavimo valstybinei ir savivaldybės švietimo įstaigai (išskyrus aukštąją mokyklą) kompetencijų, pateikęs prašymą dalyvauti konkurse, gali per 10 darbo dienų nuo konkurso paskelbimo dienos, registruotis Nacionalinėje švietimo vertinimo agentūroje (www.nsa.smm.lt) dėl vadovavimo švietimo įstaigai kompetencijų vertinimo arba jam prilyginto vertinimo ataskaitos.

Skip to content