Nuo Prezidentūros iki Valdovų rūmų

Vienas geriausių būdų suburti bendruomenę – keliauti drauge. Nepaisant pranašaujamų prastų oro sąlygų, lumpėniškiai vyko į kultūrinę, pažintinę kelionę į Vilnių – Lietuvos sostinę.

Lankėmės Prezidentūros rūmuose. Pažintinės ekskursijos metu, lydimi gido, detaliau susipažinome su rūmų istorija, architektūra, aplankėme sales, kuriose vyksta svarbiausios ceremonijos, derybos ir interviu.

Stebėjome kiekvieną sekmadienį vidurdienį rengiamą tradicinę vėliavų keitimo ceremoniją. Jos metu Garbės sargybos kuopos kariai pakeičia vėliavas, o po vėliavų pakeitimo vienos valandos garbės sargybon stoja du XIV amžiaus karių uniformomis vilkintys kariai.

Po to, gido vedami, pasinėrėme į vieno iš didžiausių ir gražiausių senamiesčių Vidurio ir Rytų Europoje kerus, pasigėrėjome pastatų didingumu bei nepakartojamomis panoramomis! Ekskursijos metu aplankėme didingąją Katedros aikštę – LDK politinį centrą, vaizdingąjį Gotikos kampelį, ištaiginguosius Prezidentūros rūmus, Vilniaus universitetą – seniausią universitetą Rytų Europoje, miesto gyvenimo širdį – Rotušės aikštę, stebuklingu Švč. Mergelės paveikslu garsėjančius Aušros vartus, pasigrožėjome viena už kitą ištaigingesnėmis bažnyčiomis, pasivaikščiojome po žydų kvartalą. Pamatėme daug Vilniaus senamiesčio įdomybių.

Apsilankėme ir Valdovų rūmuose. Ekskursijos metu lankėme nuolatines Valdovų rūmų ekspozicijas, sužinojome apie LDK kunigaikščių rezidencijos raidą valstybės istorijoje. Apžiūrėjome išlikusius autentiškus mūrus, aptiktus unikalius radinius, apėjome menes. Turėjome laisvo laiko  ne tik kavai, bet ir pasigrožėti ir Vilniaus puošmena – Kalėdų egle.

Vykdami link namų užsukome ir į Kauną, pamatyti kerintį žvaigždyną primenančios, čiurlioniškai karališkos žaliaskarės.